Retourneren

Retourneren

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?

Ja, dat kan zeker. Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling of dat er iets is misgegaan. Daarom heb je bij ons 14 dagen bedenktijd. Is jouw bestelling toch niet helemaal bevallen? Dat vinden we hartstikke jammer, maar dat begrijpen we natuurlijk wel. Je leest hieronder hoe jij jouw bestelling kunt retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Doorloop onderstaande stappen om je retour op de juiste manier op te sturen: 


Stap 1 

Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de verzenddoos. 


Stap 2 

Ga naar onze retourpagina en doorloop de stappen. Via deze link kom je terecht op onze retourpagina. Zorg ervoor dat jij jouw ordernummer en postcode bij de hand hebt.


Stap 3 

Breng je retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor en laat het verzenden naar ons adres. De kosten voor het verzenden van een pakket zijn afhankelijk van de grootte van het pakket.Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaard, totdat deze is verwerkt! 


Het bedrag van jouw retourzending wordt teruggestort op de (bank)rekening / creditcard die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van de retour duren. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt. 

Onze retourvoorwaarden

• Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.

• De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.

• Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. 

• Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. 

• Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd. 

• Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons hoofdkantoor. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden. 

• Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling. 

• Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@altijdspeciaaldroogbloemen.nl of bel ons 085 - 018 82 42 en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!

Retourformulier

Wij hebben geen retourformulier om jouw bestelling mee te retourneren. Dit kan namelijk allemaal digitaal geregeld worden. Via deze link kun jij jouw bestelling retourneren.

Terugbetaling

Een retourzending en verwerking hiervan duurt na ontvangst maximaal 14 dagen. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons teruggestort op je (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen.Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.

Ruilen

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je een nieuwe order plaatsen. Heb je gebruik gemaakt van een kortingscode en werkt deze code niet meer? Dan kun je hier helaas geen gebruik meer van maken. Gelukkig hebben we vaker kortingsacties, dus houd onze website in de gaten!

Altijd Speciaal Droogbloemen

Wellensiekstraat 4

6718 XZ Ede

Contact

  • info@altijdspeciaal-droogbloemen.nl

  • 085 - 018 82 42

x
Nederlands