NIEUW! Zomercollectie droogbloemen en zijden bloemen.

FAQ's

Uhm... De rest van je leven! Oke, misschien iets te overdreven maar ons punt is duidelijk.  Je kunt verwachten dat ze zeker een seizoen lang mooi blijven. Zet de bloemen niet in de volle zon en stoot deze niet te vaak aan, anders kunnen de bloemen wat sneller uitvallen.

Elk seizoen brengen wij weer een mooie nieuwe collectie uit, dus je kunt telkens vernieuwen met droogbloemen!

Nee, tenzij je na een week alweer een nieuw boeket wilt bestellen.

Droogbloemen zijn van zichzelf wel kwetsbaar, maar als je er zorgvuldig mee om gaat is er niks aan de hand. Wij raden je aan om jouw droogboeket op een vaste plek te zetten en hem niet vaak te verplaatsen. Wanneer je ze vaak verplaatst of aanstoot, heb je meer kans dat de droogbloemen gaan uitvallen.

Een mooie goede of de juiste afmetingen vaas vind je per vaas en boeket in onze webshop. Staat er niks tussen? Ga dan voor een vaas met een smalle opening. Daarin komen onze boeketten het beste tot hun recht!

Je moet niks... Het boeket is door ons met liefde geschikt, als je het touwtje eraf haalt dan is het kunstwerk niet meer wat het was. Wil je het boeket zelf schikken? Hartstikke leuk, gewoon doen!

Ja, natuurlijk! Zagen, hakken of afbijten, het mag allemaal zolang jij het gewenste resultaat maar behaald.

Het kan voorkomen dat het boeket te lang in de verpakking heeft gezeten doordat de verzending vertraging op heeft gelopen. Dat is niet erg! Trek het boeket gerust voorzichtig een beetje uit elkaar zodat het weer meer volume krijgt.

Dit kan inderdaad voorkomen. We proberen altijd het boeket zoveel mogelijk overeen te laten komen met de foto's op de website. Onze boeketten worden allemaal handmatig gebonden door onze stylisten. Dit zorgt ervoor dat ieder boeket uniek is en daarom nooit precies hetzelfde is als de foto! Het komt soms ook voor dat enkele droogbloemen uit een boeket niet verkrijgbaar zijn. We gebruiken hiervoor een andere droogbloem waardoor de sfeer van het boeket hetzelfde blijft.

Bij Altijd Speciaal – Droogbloemen kunnen je op meerdere manieren betalen. Je leest er hieronder meer over. 

IDeal 

Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. 

Klarna achteraf betalen

Met Klarna kan je gemakkelijk afrekenen zonder dat je direct hoeft te betalen. Zo weet je zeker dat je jouw bestelling in huis hebt voordat je hoeft te betalen.

Creditcard 

Als je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat vaak op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Mocht je items retour sturen dan wordt het bedrag hiervan binnen zes weken op je creditcard teruggestort. 

PayPal 

Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling te betalen via PayPal. Als je daarvoor kiest wordt je, na het aanvinken van PayPal als betaalmethode, doorverwezen naar de inlogpagina van PayPal. Daar kun je jouw bestelling afronden. 

Apple pay 

Voor de bezoekers die een bestelling plaatsen via hun iPhone is het mogelijk om te betalen met Apple pay. Hiermee kun je gemakkelijk en snel jouw bestelling afronden. 

Bancontact 

Vooral is België is deze betaalmogelijkheid erg populair.. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. 

SOFORT Banking 

SOFORT banking is beschikbaar voor klanten uit acht verschillende landen. Ook bij Altijd Speciaal – Droogbloemen kun jij van deze betaalmethode gebruik maken. Zo weet je zeker dat je veilig kunt betalen.Ruilen & Retourneren

Je hebt een hele gave kortingscode van ons gekregen of gewonnen. Je hebt al jouw gewenste artikelen al toegevoegd aan de winkelwagen, maar hoe kun je nou jouw kortingscode verzilveren. Hieronder wordt stapsgewijs uitgelegd hoe dat moet: 

1. Ga naar je winkelmand en zorg dat je al je gegevens juist hebt ingevuld. 

2. Als je doorgaat naar afrekenen zie je daar een vakje staan met ‘pas kortingscode toe’. 

3. Als je hierop klikt, verschijnt er een balk waar je jouw kortingscode kunt invullen. 

4. Als de kortingscode is ingevuld, zie je de verrekende korting terug in het besteloverzicht aan de rechterkant. 

Voorwaarden kortingscodes 

• Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken 

• Shoptegoed in de vorm van een code kan ook niet worden gebruikt i.c.m. een kortingscode

• Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden 

• Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op artikelen in de aanbieding 

Heb je nog vragen over de voorwaarden voor kortingscodes? Neem dan contact met ons op.

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen.

• Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven 

• Twijfel je nog steeds? Neem dan even contact met ons op. Dan checken we voor je of de betaling goed is doorgekomen 

Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.

Voor het verzenden van onze pakketten werken wij samen met Packs. Wij maken elke bestelling helemaal klaar en vervolgens helpen zij ons met de verzending. Op het moment dat wij het pakketje overdragen wordt deze de volgende dag geleverd. Je krijgt dan van ons een e-mail met de bevestiging dat het pakketje is verzonden en daarbij krijg je een track & trace code waarmee je precies kunt zien wanneer het pakket wordt bezorgd.

Wij bezorgen onze pakketjes binnen Nederland en België. Wil jij een pakketje laten bezorgen buiten Nederland of België, neem dan even contact met ons op.

Bezorgkosten Nederland

Bestellingen vanaf €75,- of hoger worden gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de €75,- worden er vaste bezorgkosten in rekening gebracht. Die bezorgkosten bedragen €4,95.

Bezorgkosten België

Voor bestellingen vanaf €75,- of hoger wordt er €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder de €75,- bedragen de verzendkosten €7,95.

Brievenbus pakketten

Het verzendtarief voor brievenbus pakketten binnen Nederland is €3,95.

Voor 15:00 besteld, morgen in huis (€6.95)

Je kan kiezen voor onze optie voor 15:00 besteld, morgen in huis. Dit geldt alleen op werkdagen (maandag t/m vrijdag). De uitzondering hierop zijn zaterdag en zondag. Bestellingen die op zaterdag en zondag zijn geplaatst worden op dinsdag geleverd.

Standaard levering (2 tot 4 werkdagen)

Onze normale levertijd in Nederland en België is 2 tot 4 werkdagen.

Uitzonderingen

Het kan bij hoge uitzondering voorkomen dat het verzenden van een bestelling vertraging op loopt. Als dat het geval is, nemen wij daar persoonlijk contact met je over op. Heb je geen bericht van ons gekregen? Neem dan zelf eventjes contact met je op, dan kijken we gelijk met je mee!

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst kun je jouw pakket volgen met een track & trace code. Je ontvangt, vanaf het moment dat je pakket ons magazijn verlaat, een mail met een link naar de website van onze logistieke partner en je track & trace code. Op de site waar de link naartoe leidt kun je je track & trace code invullen en zie je de huidige status van je bestelling. 

Als jij jouw bestelling bij ons hebt geplaatst is het niet meer mogelijk om zelf jouw adres aan te passen. Als je een adreswijziging wil doorgeven moet je daarover contact met ons opnemen. 

We kunnen het adres overigens alleen nog wijzigen als we jouw bestelling nog niet verzonden hebben!

Ja, dat kan zeker. Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling of dat er iets is misgegaan. Daarom heb je bij ons 30 dagen bedenktijd. Is jouw bestelling toch niet helemaal bevallen? Dat vinden we hartstikke jammer, maar dat begrijpen we natuurlijk wel. Je leest hieronder hoe jij jouw bestelling kunt retourneren.

Doorloop onderstaande stappen om je retour op de juiste manier op te sturen: 

Stap 1 

Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de verzenddoos. 

Stap 2 

Download ons retourformulier via deze link en vul deze zo volledig mogelijk in.

Stap 3 

Breng je retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor en laat het verzenden naar ons adres. De kosten voor het verzenden van een pakket zijn afhankelijk van de grootte van het pakket.Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaard, totdat deze is verwerkt! 

Het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten worden teruggestort op de (bank)rekening / creditcard die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. De terugbetaling kan tot 14 dagen na ontvangst van het retourpakket duren. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt. 

• Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 30 dagen.

• De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.

• Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. 

• Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. 

• Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd. 

• Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons hoofdkantoor. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden. 

• Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling. 

• Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@altijdspeciaaldroogbloemen.nl of bel ons 085 - 018 82 42 en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!

Ons retourformulier kun je via deze link downloaden. Let op dat je het formulier zo volledig mogelijk invult en meestuurt met de bestelling.

Een retourzending en verwerking hiervan duurt na ontvangst maximaal 14 dagen. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct door ons teruggestort op je (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen.Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je een nieuwe order plaatsen. Heb je gebruik gemaakt van een kortingscode en werkt deze code niet meer? Dan kun je hier helaas geen gebruik meer van maken. Gelukkig hebben we vaker kortingsacties, dus houd onze website in de gaten!

Zondag, Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag, Zaterdag
Januari, Februari, Maart, April, Mei, Juni, July, Augustus, September, Oktober, November, December
Niet genoeg op voorraad. Nog maar [max] over.
Favorieten bekijkenVerwijderen uit favorieten
Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg.

Voeg notitie toe (max. 250 tekens)Voeg notitie toe (max. 250 tekens)
Voeg kortingscode toe

Voeg kortingscode toe

Kortingscode werkt bij het afrekenen