Bezorgen

Bezorgen

Verzendmethodes

Voor het verzenden van onze pakketten werken wij samen met Packs. Wij maken elke bestelling helemaal klaar en vervolgens helpen zij ons met de verzending. Op het moment dat wij het pakketje overdragen wordt deze de volgende dag geleverd. Je krijgt dan van ons een e-mail met de bevestiging dat het pakketje is verzonden en daarbij krijg je een track & trace code waarmee je precies kunt zien wanneer het pakket wordt bezorgd.

Bezorgkosten

Wij bezorgen onze pakketjes binnen Nederland en België. Wil jij een pakketje laten bezorgen buiten Nederland of België, neem dan even contact met ons op.


Bezorgkosten Nederland

Bestellingen vanaf €75,- of hoger worden gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de €75,- worden er vaste bezorgkosten in rekening gebracht. Die bezorgkosten bedragen €4,95.


Bezorgkosten België

Voor bestellingen vanaf €75,- of hoger wordt er €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder de €75,- bedragen de verzendkosten €8,95.

Levertijd

Op het moment dat wij jouw bestelling hebben ontvangen doen we er alles aan om het pakketje zo snel mogelijk te versturen. We rekenen in totaal 2 tot 5 werkdagen voor het leveren van jouw bestelling. 


Zodra wij het pakket overhandigen aan onze vervoerder, ontvang je van ons een mailtje met daarin de bevestiging dat jouw pakketje onderweg is. 


Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis

Voor €9,95 is het ook mogelijk om jouw bestelling de volgende dag al in huis te hebben, mits je voor 15:00 uur besteld. Dit geldt alleen voor bestelling die van maandag tot en met vrijdag worden gedaan. Bestelling die op zaterdag en zondag worden gedaan, worden pas op dinsdag geleverd.


Uitzonderingen

Het kan bij hoge uitzondering voorkomen dat het verzenden van een bestelling vertraging op loopt. Als dat het geval is, nemen wij daar persoonlijk contact met je over op. 

Jouw pakketje volgen

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst kun je jouw pakket volgen met een track & trace code. Je ontvangt, vanaf het moment dat je pakket ons magazijn verlaat, een mail met een link naar de website van onze logistieke partner en je track & trace code. Op de site waar de link naartoe leidt kun je je track & trace code invullen en zie je de huidige status van je bestelling. 

Ik wil mijn adres wijzigen, kan dat?

Als jij jouw bestelling bij ons hebt geplaatst is het niet meer mogelijk om zelf jouw adres aan te passen. Als je een adreswijziging wil doorgeven moet je daarover contact met ons opnemen. 


We kunnen het adres overigens alleen nog wijzigen als we jouw bestelling nog niet verzonden hebben!

Altijd Speciaal Droogbloemen

Da Vincilaan 13N

6716WC Ede

Contact

  • info@altijdspeciaal-droogbloemen.nl

  • 085 - 018 82 42

x